بهترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین مراکز خرید در دبی + آدرس

فهرست مطالب

بهترین مراکز خرید دبی را بیشتر بشناسید

دبی شهری زیبا با مرکز خریدهای مدرن است. مرکز خریدهایی که برخی از آن‌ها حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و برخی دیگر هم به‌عنوان مدرن‌ترین مرکز خریدهای جهان شناخته می‌شوند. بسیاری از بهترین مراکز خرید دبی فضایی بزرگ و وسیع دارند و شما می‌توانید کامل‌ترین امکانات و خدمات رفاهی مانند رستوران، شهربازی، سینما و سایر تفریح‌های خانوادگی را در آن‌ها ببینید. با وجود این مرکز خریدهای متنوع بعید می‌دانیم که به دبی سفر کنید و دست خالی و بدون سوغاتی به کشور برگردید. ما در ادامه این مطلب تعدادی از محبوب‌ترین و بهترین مرکز خریدهای دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر به‌زودی راهی این شهر جذاب و تماشایی هستید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

دبی مال

دبی مال با بیش از 1200 فروشگاه و غرفه تجاری یکی از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای دنیا است. بسیاری از گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند حتما در اولین فرصت به این مرکز خرید هیجان‌انگیز هم سری می‌زنند. بسیاری از برندهای معروف دنیا در دبی مال شعبه دارند. اگر به دنیای مد و فشن علاقه دارید؛ دبی مال از آن دست مرکز خریدهایی است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید.

در این مرکز خرید شما می‌توانید جدیدترین کالکشن‌های برندهای معروفی مانند دیور و فندی را ببینید. همچنین به‌جز غرفه‌های فروشگاهی بزرگ و کامل، دلیل دیگری که باعث محبوبیت این مرکز خرید در میان گردشگران خارجی شده آکواریوم بزرگ دبی مال است. در این آکواریوم گونه‌های جانوری و گیاهی مختلفی از سراسر جهان زندگی می‌کند و شما می‌توانید با قدم زدن در کنار آن‌ها از دیدنشان لذت ببرید. از دیگر جذابیت‌های مرکز خرید دبی مال می‌توان به پیست یخ، پارک‌های موضوعی و فود کورت‌های مختلف اشاره کرد. همچین جالب است بدانید که بزرگ‌ترین بازار طلای دنیا هم در این مرکز خرید قرار دارد.

آدرس دبی مال: خیابان شیخ زاید، جنب برج خلیفه

ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 12 شب و پنجشنبه‌ها از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

دبی مال

دبی هیلز مال

دبی هیلز مال مرکز خرید جزو یکی از بهترین مراکز خرید دبی به‌حساب می‌آید که به ‌تازگی افتتاح شده است. به ‌جرأت می‌توان گفت که شما به دنبال خرید هر چیزی که باشید می‌توانید آن را در دبی هیلز مال پیدا کنید. بیش از 600 غرفه فروشگاهی در این مرکز خرید وجود دارد. دبی هیلز مال را می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروشی شهر دبی معرفی کرد. شما علاوه بر خرید از فروشگاه‌های برندهای معتبر و معروفی مانند زارا، منگو، ویکتوریا سکرت، اویشو، استرادیواریوس و… می‌توانید به سینما و پارک ماجرایی این مرکز خرید هم سری بزنید. در این سینما به‌روزترین فیلم‌های دنیا به نمایش درمی‌آیند. از رستوران‌های دبی هیلز مال هم نمی‌توان غافل شد. CZN Burak Burger با برگرهای معروفش و Miyabi Sushi با سوشی‌های دست‌ساز و بی‌نظیرش دو نمونه از بهترین رستوران‌های این مرکز خرید هستند.

آدرس دبی هیلز مال: جاده الخیل، خیابان ام سقیم

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

مرکز خرید ابن بطوطه

با حضور در مرکز خرید ابن بطوطه می‌توانید هم‌زمان در مصر، ایران، چین و تونس قدم بزنید. مرکز خرید ابن بطوطه به دلیل معماری متفاوتش لایق قرار گرفتن در لیست بهترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید به یاد ابن بطوطه یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان عرب نام‌گذاری شده است و مکان جذابی برای خرید، تفریح و سرگرمی به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید در این مرکز خرید فروشگاه‌های مشهورترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای دنیا را در کنار فروشگاه‌های برندهای اقتصادی‌تر مشاهده کنید.

البته این مرکز خرید متفاوت فقط به خاطر فروشگاه‌های معروفش در دنیا محبوب نشده است؛ بلکه مجسمه‌ها، نقاشی‌های دیواری، سقف‌های بلند و رنگ‌آمیزی شده، موزاییک‌ها و شیشه‌کاری‌های خاص و منحصربه‌فردش باعث شده است که مرکز خرید ابن بطوطه به یک مکان جذاب و دیدنی برای گردشگران خارجی تبدیل شود. همچنین تعدادی سالن سینمای مدرن، رستوران، کافه و چندین مرکز تفریحی مانند اسکای زون و فان سیتی هم در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارند که مکان‌های خوبی برای سرگرمی و وقت‌گذرانی خانواده‌ها به‌حساب می‌آیند.

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه:‌ جبل علی، خیابان شیخ زاید

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای جمعه و شنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌های شب

ابن بطوطه

دبی اوت لت مال

این مرکز خرید را می‌توان به‌عنوان تنها مرکز خریدی در شهر دبی معرفی کرد که به دلیل تخفیف‌های باورنکردنی‌اش به شهرت رسیده است. برخلاف بهترین مراکز خرید دبی در دبی اوت لت مال خبری از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و رستوران‌های مشهور نیست، بلکه تنها چیزی که در این مرکز خرید شما را مجذوب خود خواهد کرد، قیمت‌های بسیار خوب اجناسی هستند که در فروشگاه‌های آن به فروش می‌رسند.

اگر به دبی سفر کرده‌اید و به دنبال مرکز خریدی قیمت مناسب در این شهر می‌گردید؛ حتما به دبی اوت لت مال بروید. ما مطمئن هستیم که این مرکز خرید را دست خالی ترک نخواهید کرد. همچنین جالب است بدانید که اجناس بسیاری از برندهای معروف دنیا مانند آدیداس، ماسیمو دوتی، پرادا و… نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

آدرس دبی اوت لت مال: خیابان العین

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

دبی اوت لت مال

فستیوال سیتی دبی

فستیوال سیتی یک مرکز خرید فوق مدرن در شهر دبی است که بیش از 400 فروشگاه مختلف در آن وجود دارد. این فروشگاه‌ها در کنار رودخانه‌ای زیبا قرار گرفته‌اند و منظره جذابی را به وجود آورده‌اند. شما در این مرکز خرید علاوه بر خرید از فروشگاه‌های بزرگ پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم ورزشی و… می توانید از تماشای فواره‌های غول‌پیکر و نمایش‌های نور لیزری لذت ببرید. همچنین چندین رستوران و فودکورت با کیفیت هم در فستیوال سیتی وجود دارند که انتخاب خوبی برای صرف غذاهای خوش‌طعم عربی و بسیاری از غذاهای بین‌المللی مشهور به‌حساب می‌آیند. بسیاری از گردشگران شب‌ها به فستیوال سیتی می‌روند تا علاوه بر خرید و صرف شامی خوشمزه، نمایش فواره‌های نورانی را از دست ندهند.

آدرس فستیوال سیتی: خیابان کرسنت

ساعت کاری: روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای جمعه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌های شب

فستیوال سیتی مال

گفتار پایانی

در دبی مرکز خریدهای رنگارنگی وجود دارد که بازدید از‌ آن‌ها در طی سفرتان به دبی خالی از لطف نخواهد بود. مرکز خرید ابن بطوطه، دبی اوت لت مال، دبی مال، دبی هیلز مال و فستیوال سیتی دبی چند نمونه از بهترین مراکز خرید دبی هستند که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی کاملی هم دارند. شما در این مرکز خریدها می‌توانید فروشگاه‌های بسیاری از برندهای مشهور اروپایی را ببینید و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

فهرست مطالب
بیشتر بخوانید / Read More
مایل به برقراری ارتباط با کدام یک از پیام رسان‌ها هستید؟