بهترین سایت‌های کاریابی دبی

بهترین سایت‌های کاریابی دبی+ زبان انگلیسی و عربی

فهرست مطالب

بهترین سایت‌های کاریابی دبی

به‌تازگی شهر دبی به دلیل توسعه اقتصادی چشمگیر به یک مقصد برای افراد در پی رشد تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که افراد زیادی از سراسر جهان خواهان مهاجرت و کار در این کشور هستند. طبق رتبه‌بندی جهانی دبی و ابوظبی جزء ۱۰ شهر برتر جهان برای زندگی هستند و کشور امارات در میان صدها کشور رتبهٔ سیزدهم را به‌عنوان مقصد مهاجرت و کار دارد. 

امارات متحده‌ی عربی و شهر دبی پر از فرصت‌های شغلی گوناگون هستند؛ اما چگونه می‌توان آنها را پیدا کرد؟ در این مقاله بهترین سایت‌های کاریابی دبی را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آنها می‌توانید با کارفرما ارتباط بگیرید و برای اخذ اقامت دبی اقدام کنید.

ویزای شغلی دبی

برای کار در دبی باید اقامت کشور امارات را داشته باشید. اگر به طریق دیگری این ویزا را دریافت کرده‌اید لزومی ندارد که حتماً یک کارفرما پیدا کنید و می‌توانید کسب‌وکار آزاد هم داشته باشید؛ اما اگر ویزای امارات را ندارید و می‌خواهید از طریق شغل و حرفه‌ی خود ویزا دریافت کنید باید ابتدا یک کارفرما پیدا کنید تا با حمایت او اقامت دبی بگیرید. این اقامت معمولاً ۳۰ روزه است و می‌تواند تا ۳۰ روز دیگر هم تمدید شود. در طی این اقامت کوتاه‌مدت کارفرمای شما برای ویزای شغلی شما اقدام می‌کند و شما کارت شناسایی امارات و ویزای شغلی ۱ تا ۳ساله که قابل‌تمدید است دریافت خواهید کرد.

وب‌سایت‌های کاریابی دبی

بهترین راه برای کاریابی در دبی این است که از طریق وب‌سایت‌ها به صورت آنلاین با کارفرمایان ارتباط بگیرید و رزومه‌‌ی خود را به آنها ارائه دهید. شما می‌توانید به صورت کاملاً رایگان آگهی‌های کاریابی زیادی را بررسی کنید و به کارفرمایان مختلف درخواست دهید. در ادامه چند سایت کاریابی دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

BAYT.COM

در این سایت آگهی‌هایی از محبوب‌ترین شرکت‌های دبی مشاهده می‌کنید که خواهان استخدام فردی مثل شما هستند. وب‌سایت BAYT به شما امکان ساخت رزومه اختصاصی و ارسال برای کارفرمایان می‌دهد. این کار باعث راحت‌تر شدن کار و بررسی رزومه‌ها می‌شود و به همین دلیل کارفرمایان زیادی در این سایت آگهی می‌دهند. 

DUBIZZLE.COM

بارگذاری رزومه در این سایت بسیار ساده است؛ اما یک امتیاز محسوب می‌شود. بیشتر کارفرمایان با مشاهده رزومه‌ی شما برای کار با شما درخواست می‌دهند و اگر رزومه‌ی بروز شده و چشمگیری داشته باشید شانستان برای استخدام‌شدن بالا است. همچنین شما می‌توانید با جستجوی دقیق در این سایت به دنبال کارفرمایان بگردید و برای آنها درخواست ارسال کنید. این جستجو بر اساس نوع شغل، تخصص، ساعت کاری و… انجام می‌شود و کار را بسیار آسان کرده است.

INDEED.COM

این سایت با شعار “یک سرچ، تمام شغل‌ها” کار می‌کند و تاکنون افراد زیادی از طریق این سایت به استخدام شرکت‌های مختلف درآمده‌اند. در دبی اکثر آژانس‌های کاریابی و کسب‌وکارهای مختلف از این سایت برای آگهی‌های استخدام خود استفاده می‌کنند. همین دلیل باعث شده که این سایت به یکی از اصلی‌ترین سایت‌های کاریابی در دبی تبدیل شود.

OLIV.COM

این پلتفرم که قبلاً با نام InterMe کار می‌کرده یک مرکز جامع برای آگهی‌های کارآموزی و دانشجویی است. این پلتفرم برای افرادی که به‌تازگی تحصیل را به پایان رسانده‌اند و بدون سابقه‌ی کاری دنبال کارفرما هستند بسیار مناسب است. در سایت OLIV.COM سما تعداد زیادی برنامه کارآموزی و آگهی‌های بدون نیاز به سابقه کار مشاهده می‌کنید. البته آگهی‌های دیگر برای افرادی که سابقه کاری دارند نیز پیدا می‌شود.

MONSTER.COM

از هر کشوری که هستید اگر به دنبال مهاجرت کاری به دبی هستید این سایت برای شما بسیار کارآمد است. در سایت MONSTER  آگهی‌های استخدام زیادی با امکان جذب مهاجر دیده می‌شود. اکثر شرکت‌های دبی که به دنبال استخدام مهاجران و افراد مقیم کشور‌های دیگر هستند در این سایت آگهی می‌دهند. همچنین این سایت امکانات مطلوبی برای ساخت و ارائه‌ی رزومه در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویزای شغلی دبی

LINKEDIN.COM

لینکدین یکی از سایت‌های پربازدید در دبی توسط کارفرمایان و شرکت‌هایی است که به دنبال استعدادهای بالقوه و عالی می‌گردند. در این سایت امکان درخواست دادن برای بهترین مشاغل دبی را به شما می‌دهد. نسخه پریمیوم پلتفرم لینکدین به شما این امکان را می‌دهد که رتبه‌ی پروفایلتان را ارزیابی کنید و تعداد متقاضیان حوزه کاری خود را بدانید.

JORA.COM

شعار سایت JORA “بیایید راحت‌تر کار پیدا کنیم” است و به این شعار به گونه‌ای مطلوب عمل کرده است. بارگذاری یا ساخت رزومه، جستجوی مشاغل و درخواست برای کار در این سایت روندی بسیار ساده و آسان دارد. همین باعث شده که شرکت‌های زیادی در این سایت آگهی استخدام بدهند. همچنین در این سایت امکان جستجوی نتایج قبلی جستجوی کار قابل مشاهده است.

NAUKRIGULF.COM

این سایت یک پلتفرم جهانی است که بیش از ۵۰ هزار آگهی دارد و بیشتر آگهی‌های آن مربوط به کشورهای امارات، عربستان و کشورهای عربی مجاور است. در این سایت شما امکان جستجوی کار در دبی برای تمامی حوزه‌ها را دارید و می‌توانید به‌سادگی با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید.

LAIMOON.COM

وب‌سایت LAIMOON انواع آگهی‌های استخدام را ارائه می‌دهد و از آگهی کارگری ساده در دبی گرفته تا آگهی استخدام متخصص جراحی در آن پیدا می‌شود. در این سایت حتی می‌توانید برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی پیدا کنید که به زندگی شغلی شما رونقی روزافزون می‌دهند. در کل این پلتفرم به‌عنوان یکی از کارآمدترین سایت‌های کاریابی شناخته می‌شود.

GULFTALENT.COM

یکی از بهترین سایت‌ها برای کاریابی در دبی این سایت است. سایت GULFTALENT با شعار “شغل بعدی‌ات را پیدا کن” کار می‌کند و شما می‌توانید با فیلترهای مختلفی از جمله مکان مدنظر، رده شغلی، حوزه کاری و حتی میزان سابقه کاری به دنبال فرصت‌های شغلی مدنظرتان بگردید. بسیاری از شرکت‌های معتبر دبی در این سایت آگهی استخدام رد می‌کنند و شما می‌توانید برای آنها درخواست بدهید.

JOOBLE.ORG

سایت JOOBLE یکی از مقصدهای مهم افرادی است که از سراسر جهان به دنبال کار می‌گردند. شما با جستجوی حوزه‌ی کاری و مقصد دبی می‌توانید هزاران فرصت شغلی را ارزیابی کنید و برای شغل دلخواهتان درخواست دهید. از این سایت می‌توانید برای کاریابی در دیگر مناطق جهان نیز اقدام کنید.

TALENT.COM

این سایت به گوگل بازار کار معروف است؛ زیرا موتور جستجوی آن تعداد بسیار زیادی فرصت شغلی به شما نمایش می‌دهد. سایت TALENT که قبلاً با نام Neuvoo در روز هزاران نفر را از سراسر جهان به سر کار هدایت می‌کند. در این وب‌سایت نیز با وارد کردن موقعیت مکانی دبی با فرصت‌های شغلی متعدد و گوناگونی مواجه خواهید شد که با بررسی آنها می‌توانید شغل مدنظرتان را پیدا کنید.

وب‌سایت‌های کاریابی دبی

شرایط کاریابی در دبی

برای اینکه درخواست شما در مشاغل مختلف قبول شود لازم است برخی شرایط خاص را داشته باشید. در ادامه برخی از شرایط مدنظر کارفرمایان و شرایطی که برای دریافت ویزای شغلی لازم است را توضیح می‌دهیم.

سن بالای ۱۸ سال

طبق قوانین کشور امارات افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند ویزای شغلی دریافت کنند و در مشاغل رسمی استخدام شوند. این قانون در مورد مشاغل آزاد صدق نمی‌کند اما دریافت ویزا از این طریق برای افرادی که به سن قانونی نرسیده باشند ممکن نیست.

تسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی

تقریباً ۹۰ درصد کارفرمایان با شرایطی مهاجرین را از نقاط مختلف جذب می‌کنند که زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط باشند. ارائه مدرک زبان انگلیسی می‌تواند یک امتیاز ویژه برای شما محسوب شود؛ چراکه شرکت‌های معتبر در این کشور به زبان انگلیسی اهمیت می‌دهند. البته برای زبان عربی ارائه مدرک چندان معیار نیست و همین‌ که بتوانید بخوانید، بنویسید و صحبت کنید کافی است.

مدرک تحصیلی معتبر

طبق گفته دولت امارات افرادی که ۳ مرتبه اول تحصیلی را به پایان نرسانده باشند صلاحیت کافی برای دریافت ویزای شغلی را ندارند. همچنین برای قبولی درخواستتان در یک شغل خوب باید مدرک تحصیلی مرتبطی از یک دانشگاه معتبر ارائه دهید.

رزومه کاری و مهارت قوی

شرکت‌های معتبر و معروف دبی به دنبال استخدام مهاجرانی هستند که مهارت خاص و کارآمدی دارند یا دارای یک رزومهٔ قوی هستند. برای استخدام‌شدن در یک‌ رتبه شغلی پردرآمد باید رزومه‌ی قابل‌توجهی به کارفرمایان ارائه دهید و یا اثبات کنید که مهارت شما برای آنها یک برگ برنده به‌حساب می‌آید.

بیمه درمانی

برای شروع کار در دبی و دریافت اقامت کارفرمای شما حتماً باید شما را بیمه‌ی درمانی کند یا اینکه خودتان برای دریافت بیمه‌ی درمانی اقدام کنید. بیمه‌ی درمانی یکی از مدارک مهم برای درخواست ویزا است که در صورت عدم ارائه‌ آن درخواست شما مورد قبول نیست؛ چه برای ویزای شغلی اقدام کنید و چه دیگر ویزاهای کشور امارات این بیمه از ملزومات شماست.

مجوز ترخیص پلیس

این مجوز در حقیقت همان گواهی عدم سوءپیشینه است که باید از کشوری که مقیم آن هستید یا ۵ سال اخیر را در آن زندگی کرده‌اید دریافت کنید. شما برای دریافت ویزا و استخدام‌شدن در دبی باید از طرف پلیس کشور محل زندگی به‌عنوان یک شهروند قانونمند تأیید شوید.

سخن پایانی

کشور امارات یکی از ثروتمند‌ترین کشور‌های جهان و بهترین مقصدهای برای کار و رشد است. شهر دبی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد برای کار به‌تازگی رشد اقتصادی بالایی داشته که باعث می‌شود افراد بیشتری خواهان کار در این کشور باشند. همان‌طور که گفتیم بهترین راه برای پیداکردن شغل در دبی و اقدام برای ویزای شغلی مراجعه به سایت‌های کاریابی و بررسی آگهی‌هاست. در این مقاله تعداد زیادی از سایت‌های کاریابی معتبر که فرصت‌های شغلی زیادی در دبی را به شما ارائه می‌دهند به شما معرفی کرده‌ایم. امیدواریم با مطالعه این مقاله سایت مدنظرتان را برای کاریابی در دبی پیدا کرده باشید. 

راه پیشنهادی ما برای مهاجرت به کشور امارات از طریق خرید ملک در دبی است. در صورتی که نیاز به مشاوره سرمایه گذاری در دبی دارید با ما در تماس باشید.

فهرست مطالب
بیشتر بخوانید / Read More
مایل به برقراری ارتباط با کدام یک از پیام رسان‌ها هستید؟