بهترین هتل‌های دبی برای اقامت

معرفی بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت+ مشخصات

فهرست مطالب

بهترین هتل های دبی برای اقامت را بیشتر بشناسید

دبی یکی از شهرهای مدرنی است که به واسطه هتل‌ها و مراکز تفریحی و دیدنی‌اش به یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی جهان تبدیل شده است. اگر به تاریخچه این شهر حیرت‌انگیز نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که آسمان‌خراش‌ها و برج‌های لوکس دبی قدمتی کمتر از سی سال دارند. شما می‌توانید بهترین هتل‌‌های دبی برای اقامت در این شهر را در میان این آسمان‌خراش‌ها پیدا کنید. هتل‌هایی لوکس و پر زرق و برق که می‌توانند خاطره‌های جذاب و دلنشینی از اقامت در دبی را برای شما رقم بزنند. اگر قصد سفری چند روزه در شهر دبی را دارید یا بعد از اخذ اقامت دبی نیاز به یک اقامتگاه برای چند روز دارید، اما هنوز نتوانسته‌اید یک هتل مناسب برای اقامت در این شهر پیدا کنید؛ با قتالی همراه باشید. ما در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل سنت رجیس دبی (The St. Regis Dubai)

هتل پنج ستاره سنت رجیس یکی از بهترین هتل‌ های دبی برای اقامتی رویایی در این شهر است. این هتل در خیابان شیخ زاید قرار دارد بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید به جاذبه‌های توریستی شهر مانند برج خلیفه، دبی مال و… دسترسی داشته باشید. هتل سنت رجیس در یک برج 52 طبقه قرار دارد. 18 طبقه از این برج برای اقامت گردشگران ساخته شده است و شما می‌توانید از میان 290 واحد اقامتی لوکس و مجلل هتل یکی را برای اقامت خود و سایر اعضای خانواده‌تان انتخاب کنید.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل پنج ستاره می‌توان به پنجره‌های بلند با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر دبی اشاره کرد. حمام‌های بزرگ و مجهز، دیوارهای عایق صدا و بالش‌های پر، تنها بخشی از جذابیت‌های اتاق‌های هتل سنت رجیس دبی هستند. مسافران در طول اقامتشان می‌توانند از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌طعم رستوران‌های هتل لذت ببرند. همچنین صبحانه مفصلی هم در هتل سنت رجیس سرو می‌شود. سالن صبحانه با دکوراسیونی شبیه به معماری دهه 1920 میلادی در طبقه سوم هتل قرار دارد. استخر، سالن بدنسازی، سالن اسپا، اتاق‌های کنفرانس، پارکینگ و سالن ماساژ از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

آدرس دقیق هتل پنج ستاره سنت رجیس در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/DxrGdwUFTeKfwgmo9

هتل سنت رجیس دبی

 

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab Jumeirah)

برج العرب یکی از مشهورترین آسمان‌خراش‌های شهر دبی است. این برج در سال 2000 به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تاکنون میزبان مسافرانی است که می‌خواهند در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل دبی اقامت داشته باشند. از تجملات و تزئینات لوکس این هتل هرچه بگوییم کم گفتیم. بااین‌حال بد نیست بدانید که برای تزئینات دیوارها و سقف‌های هتل از چندین هزار مترمربع ورق طلای 24 عیار و حدود 21 هزار کریستال سواروسکی استفاده شده است. برج العرب را می‌توان نماد شکوه و عظمت شهر دبی دانست. این برج که ظاهری شبیه به یک بادبان بزرگ دارد، در جزیره‌ای مصنوعی به وسعت بیش از 280 هزار مترمربع ساخت شده است.

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید رفت‌وآمد ماشین‌های لوکس رولزرویس را به این برج ببینید. بسیاری از افراد مشهور جهان در هتل برج العرب اقامت داشته‌اند و از ‌آن به عنوان بهترین هتل دنیا یاد کرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به رستوران‌های مجلل اشاره کرد. رستوران Al Muntaha مشهورترین رستوران برج العرب است که توانسته یک ستاره میشلن هم به دست بیاورد. در منوی این رستوران می‌توانید فهرست کاملی از بهترین غذاهای دریایی و بین‌المللی را ببینید. کلوپ ساحلی اختصاصی، کاباناهای خصوصی و استخرهای مخصوص بزرگسالان از دیگر امکانات منحصربه‌فرد هتل پنج ستاره برج العرب دبی هستند.

آدرس دقیق هتل برج العرب در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/YMBxW4R5N3gqkMes5

هتل برج العرب دبی

 

هتل ریتز کارلتون دبی (The Ritz-Carlton)

هتل پنج ستاره ریتز کارلتون یکی دیگر از بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت مسافران به‌خصوص تاجران و بازرگانان است. این هتل در مرکز مالی بین‌المللی دبی قرار دارد و به دلیل رستوران‌های شیک و مجللش مورد توجه گردشگران این شهر قرار گرفته است. اگر می‌خواهید در هتلی اقامت داشته باشید که فضایی لوکس و مجهز برای بستن قراردادهای تجاری مهم را در اختیارتان بگذارد؛ در رزرو هتل ریتز کارلتون شک نکنید. ساختمان این هتل شبیه به یک اثر هنری است که در آن تعدادی سالن کنفرانس و اتاق جلسه وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های رقص دبی هم در هتل ریتز ساخته شده است.

همچنین مانند بسیاری از هتل‌های لوکس و پنج ستاره دبی، اتاق‌هایی با متراژ مختلف در این هتل وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان یک اتاق مناسب را برای اقامت چند روزه در این شهر رزرو کنید. کلاب، رستوران‌های مختلف، سالن بدنسازی، استخر روباز در بالاترین طبقه هتل و سالن اسپا از دیگر امکاناتی هستند که توجه مسافران ثروتمند هتل را به خود جلب کرده‌اند.

آدرس دقیق هتل پنج ستاره ریتز کارلتون در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/M3JfJtv7WPbhQ6es9

هتل ریتز کارلتون دبی

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis, The Palm)

در میان بهترین هتل‌‌های دبی برای اقامت در این شهر، هتل آتلانتیس به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی شناخته می‌شود. این هتل برای کسانی جذاب است که از تفریحات ساحلی لذت می‌برند و دوست دارند از امکانات بزرگ‌ترین پارک آبی جهان استفاده کنند. هتل آتلانتیس در پالم جمیرا قرار دارد. بنابراین اگر برای تعطیلات قصد اقامت در این هتل را دارید باید از مدت‌ها قبل به فکر رزرو اتاق باشید.

هتل آتلانتیس یک هتل پنج ستاره بسیار مشهور در دبی است که با امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیرش توانسته رضایت بخش زیادی از گردشگران خارجی را به دست بیاورد. مسافران می‌توانند در طول اقامتشان از استراحتگاه ساحلی هتل استفاده کنند. همچنین ساحل خصوصی این هتل هم میزبان کسانی است که به ورزش‌های آبی علاقه دارند و اهل هیجان و تجربه‌های جدید هستند. از آکواریوم بزرگ آتلانتیس هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. شما می‌توانید در این آکواریوم غول‌پیکر در کنار کوسه‌ها و دیگر جانداران دریای غواصی کنید. سالن بولینگ، رستوران‌ها، کلاب‌ها و بارهای متنوع و هیجان‌انگیز از دیگر امکانات هتل آتلانتیس به شمار می‌روند.

آدرس دقیق هتل آتلانتیس در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/JcU4X2bPQ6CD2wjL9

هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل جمیرا القصر دبی (Jumeirah Al Qasr)

بدون شک یکی دیگر از بهترین هتل‌هایی که می‌توانید آن را برای اقامت در شهر دبی رزرو کنید، هتل پنج ستاره جمیرا القصر دبی است. این هتل بی‌نظیر شباهت زیادی به یک قصر مرمری دارد؛ به‌طوری‌که زیبایی هتل جمیرا القصر اولین چیزی است که نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. هتلی پوشیده از سنگ‌های مرمر غول‌پیکر با روکش طلا که شبیه به قصر پادشاهان است. با رزرو اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکانات و خدماتی شبیه به آنچه در اختیار خانواده‌های سلطنتی قرار دارد، استفاده کنید.

خدمات و امکانات رفاهی این هتل باعث شده است که این هتل انتخاب اول بسیاری از مسافران ثروتمند باشد. همه اتاق‌ها، دیوارها و سقف هتل با الهام از معماری عربی ساخته شده‌اند و شما می‌توانید در گوشه و کنار این هتل تزئینات خاص و مجسمه‌های چشم‌نوازی را ببینید. اتاق‌های هتل هم در نوع خود بی‌نظیر هستند. وان‌های مرمری، منبت‌ها و تزئیناتی از جنس مروارید و بالکن‌هایی با چشم‌اندازی از بادگیرهای شنی و درختان نخل تنها بخش کوچکی از شگفتی‌های اتاق‌های این هتل پنج ستاره محسوب می‌شوند. همچنین هتل جمیرا القصر در امتداد ساحل ساخته شده؛ بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و از تفریحات آبی‌ لذت ببرید.

آدرس دقیق هتل پنج ستاره جمیرا القصر دبی در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/QUD1GaYKc3jGhCyQ6

هتل جمیرا القصر دبی

 هتل بولگاری ریزورت دبی (Bulgari Resort Dubai)

در لیست بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت رویایی در این شهر نام هتل بولگاری ریزورت هم به چشم می‌خورد. این هتل در جزیره‌ای مصنوعی در خلیج جمیرا ساخته شده است. جزیره‌ای که شباهت زیادی به یک اسب دریایی دارد و به وسیله یک پل به ساحل دبی وصل می‌شود. هتل بولگاری ریزورت هتلی است که زرق و برق اروپا را با سنت خاورمیانه‌ای در هم آمیخته و اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل را برای مسافرانش فراهم کرده است.

سایبان‌های مرجانی با حکاکی‌ها و تزئینات خاص همراه با وسایلی از بهترین برندهای ایتالیایی هتل بولگاری را به یک هتل خاص است. شما می‌توانید در این هتل سنگ‌های مرمر براق، گرانیت‌های سیاه و دیوارهای شیشه‌ای را ببینید. از دیگر جذابیت‌های بولگاری ریزورت، چشم‌انداز بی‌نظیر اتاق‌های هتل است. شما از این پنجره‌ها می‌توانید طلوع و غروب آفتاب دریای فیروزه‌ای رنگ را تماشا کنید. حمام‌های رومی، استخرهای روباز و سرپوشیده، باشگاه قایق‌های بادبانی، رستورانی با دو ستاره میشلن و کافه‌ها و بارهای هیجان‌انگیز هم از دیگر امکاناتی هستند که مسافران هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

آدرس دقیق هتل بولگاری ریزورت در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/G8qBffKhULHq4t716

 هتل بولگاری ریزورت دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی (Jumeirah Zabeel Saray)

هتل زعبیل سرای در غرب پالم جمیرا قرار دارد. این هتل می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای کسانی باشد که به آبگرم علاقه دارند. حمام‌های آبگرم، اتاق‌های بخار، استخرهای آب شور و حمام‌های ترکی از جمله امکانات هتل پنج ستاره جمیرا زعبیل هستند. مسافران هتل می‌توانند از ساحل اختصاصی برای آفتاب گرفتن استفاده کنند و برای صرف ناهار و شام به یکی از ده رستوران این هتل لوکس بروند. در ضمن یک پارک آبی مخصوص کودکان هم در هتل وجود دارد تا مسافران خردسال هم مانند بزرگسالان از اقامتشان در زعبیل سرای لذت ببرند. سینمای خصوصی، واحدهای اقامتی بزرگ و خدمات 24 ساعته تعدادی از بهترین امکانات و خدمات هتل هستند که بسیاری از مسافران به آن‌ها اشاره‌ کرده‌اند.

آدرس دقیق هتل زعبیل سرای در گوگل مپ:

https://maps.app.goo.gl/hyVWdP8VwhprzHas8

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

گفتار پایانی

هتل‌های زیادی در شهر دبی ساخته شده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. به همین دلیل انتخاب بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت در این شهر به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست. بااین‌حال اگر جزو افرادی هستید که به ساحل و تفریح‌های آبی و استخرهای آبگرم علاقه دارید؛ ما به شما هتل‌های جمیرا زعبیل سرای، آتلانتیس د پالم و بولگاری ریزورت را پیشنهاد می‌کنیم. هتل ریتز کارلتون هم انتخاب خوبی برای افرادی است که به منظور تجارت و شرکت در سمینارهای مختلف به دبی سفر می‌کنند. هتل برج العرب و هتل سنت رجیس هم جزو هتل‌های لوکس و مجلل دبی به شمار می‌روند که مورد توجه گردشگران ثروتمند این شهر قرار دارند.

فهرست مطالب
بیشتر بخوانید / Read More
مایل به برقراری ارتباط با کدام یک از پیام رسان‌ها هستید؟